Nacházíte se zde: Úvod Radnice Povinně zveřejňované informace
Autor: ovanet Poslední změna: Pátek 09.09.2011 12:51

Povinně zveřejňované informace

  1. 1. Název

    Statutární město Ostrava-městský obvod Poruba

  2. 2. Důvod a způsob založení


    Statutární město Ostrava–městský obvod Poruba byl konstituován na základě Zákona č. 367/1990 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, jako městský obvod statutárního města, jehož území se člení na městské obvody. Jako organizační jednotka města plní městský obvod Poruba některé funkce obce s rozšířenou působností. Samostatnou působnost Statutárního města Ostravy, tedy i městského obvodu Poruba jako veřejnoprávní korporace, vymezuje Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů. Statutární město uspořádalo své vnitřní poměry ve věcech správy města Obecně závaznou vyhláškou č. 11/2000, Statutem města Ostravy, v platném znění.

  3. 3. Organizační struktura



    Orgány městského obvodu Poruba

    1. Zastupitelstvo městského obvodu Poruba

    2. Rada městského obvodu Poruba

    3. Starosta městského obvodu Poruba

    4. Úřad městského obvodu Poruba

    • 4. Kontaktní spojení

       

      Sídlo úřadu:                Klimkovická 55/28, 708 56 Ostrava-Poruba
      Telefon – ústředna:  +420 599 480 111
      Fax – podatelna:        +420 599 480 212
      Webové stránky:      http://www.moporuba.cz
      E-mail:                           posta@moporuba.cz
       ID datové schránky:   xpkbv55

       

      Úřední hodiny pro veřejnost

      pondělí, středa

      8:00–12:00

      13:00–17:00

       

      Ověřování, ohlašovna, Czech POINT

      pondělí

      8:00–12:00

      13:00–17:00

      úterý

      8:00–12:00

       

      středa

      8:00–12:00

      13:00–17:00

      čtvrtek

      8:00–12:00

       

      pátek

      8:00–12:00

       

       

      Podatelna

      pondělí

      8:00–12:00

      13:00–17:00

      úterý

      8:00–12:00

       

      středa

      8:00–12:00

      13:00–17:00

      čtvrtek

      8:00–12:00

       

      pátek

      8:00–12:00

       

       

      Pokladní hodiny

      budova „A“, Klimkovická 55/28 (jsou zde přijímány veškeré platby od občanů – nájmy, poplatky, kauce aj.) 

      pondělí

      8:00–12:00

      13:00–17:00

      úterý

      8:00–12:00

       

      středa

      8:00–12:00

      13:00–17:00

      čtvrtek

      8:00–12:00

       

      pátek

      zavřeno

       

    • 5. Bankovní spojení


      Bankovní spojení:
      Česká spořitelna, a.s.
      Číslo účtu: 1649335379/0800

    • 6. IČ obce


      IČ:
      00845451

    • 7. DIČ


      DIČ:
      CZ00845451 (od 1. 4. 2009)

    • 9. Žádosti o informace

      Způsob poskytování žádostí o poskytnutí informace se řídí Zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a Zásadami pro poskytování informací podle Zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, vydanými usnesením Rady městského obvodu Poruba č. 2844/RMOb0610/82 ze dne 4. 2. 2010.

      Způsoby podání žádosti:
      - ústně
      - písemně

      Místa podání žádosti:
      - podatelna Úřadu městského obvodu Poruba
      - elektronická podatelna posta@moporuba.cz
      - jednotlivé odbory Úřadu městského obvodu Poruba (ústní žádost)

      Pro podání žádosti je možno využít formulář:
      formulář ve formátu pdf
      Zásady pro poskytování informací podle Zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

    • 10. Příjem návrhů, petic, stížností, žádostí a dalších podání

      Návrhy, petice, podněty, stížnosti, žádosti aj. se podávají
      - písemně na podatelně Úřadu městského obvodu Poruba, Klimkovická 55/28, 708 56  Ostrava-Poruba
      - ústně u příslušného odboru Úřadu městského obvodu Poruba
      - elektronickou poštou na adresu posta@moporuba.cz 

    • 11. Opravné prostředky

      Rozhodnutí o právech a povinnostech osob vydávaná v samostatné nebo přenesené působnosti městského obvodu Poruba se řídí ustanoveními

      • Zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění,
      • Zákona č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, v platném znění,
      • speciálních zákonů.

      Odvolání je možno podat písemně nebo ústně do protokolu, a to na podatelně Úřadu městského obvodu Poruba, elektronické podatelně posta@moporuba.cz a na jednotlivých odborech Úřadu městského obvodu Poruba (odvolání učiněná ústně do protokolu). Pro podání odvolání nejsou k dispozici žádné formuláře.


      Odvolání proti rozhodnutí v režimu správního řádu

      1. odvolací lhůta činí 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí, nestanoví-li speciální zákon jinak,
      2. odvolání se podává u orgánu, který napadené rozhodnutí vydal,
      3. odvolání musí obsahovat náležitosti uvedené v § 37 odst. 2 a § 82 odst. 2 správního řádu:
      • musí být uvedeno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje,
      • fyzická osoba uvede jméno, příjmení, datum narození a místo trvalého pobytu, příp. jinou adresu pro doručování,
      • fyzická osoba – podnikatel uvede v podání, které souvisí s podnikatelskou činností, jméno a příjmení, popř. dodatek odlišující osobu podnikatele nebo druh podnikání, identifikační číslo, adresu místa podnikání, popř. jinou adresu pro doručování,
      • právnická osoba uvede název nebo obchodní firmu, identifikační číslo, adresu sídla, popř. jinou adresu pro doručování,
      • označení správního orgánu, jemuž je určeno,
      • podpis osoby, která jej činí,
      • údaje o tom, proti kterému rozhodnutí odvolání směřuje,
      • rozsah, v jakém rozhodnutí napadá a v čem je spatřován rozpor s právními předpisy nebo nesprávnost rozhodnutí nebo řízení, jež mu předcházelo,
      • další náležitosti, které stanoví zákon,

      4.  odvolání je nutné podat v potřebném počtu stejnopisů tak, aby jeden stejnopis zůstal správnímu orgánu a aby každý účastník dostal jeden stejnopis.

        

      Odvolání proti rozhodnutí v režimu daňového řádu

      1. odvolání lze podat do 30 dnů ode dne doručení rozhodnutí, proti němuž odvolání směřuje, a to i před doručením tohoto rozhodnutí,
      2. odvolání se podává u správce daně, jehož rozhodnutí je odvoláním napadeno,
      3. odvolání musí obsahovat náležitosti stanovené § 112 odst. 1 daňového řádu:
      • označení správce daně, který napadené rozhodnutí vydal,
      • označení odvolatele,
      • číslo jednací, případně číslo platebního výměru nebo jinou jednoznačnou identifikaci rozhodnutí, proti němuž odvolání směřuje,
      • uvedení důvodů, v nichž jsou spatřovány  nesprávnosti nebo nezákonnosti napadeného rozhodnutí,
      • označení důkazních prostředků k tvrzením o skutkovém stavu, která jsou uvedena v odvolání,
      • návrh na změnu nebo zrušení rozhodnutí.

       

    • 12. Formuláře
    • 15. Úhrady za poskytování informací

      Sazebník úhrad

      Kopie

      Jednostranná kopie – formát A4

      2,00 Kč

      Oboustranná kopie – formát A4

      3,00 Kč

      Jednostranná kopie – formát A3

      3,00 Kč

      Oboustranná kopie – formát A3

      5,00 Kč

      1:500 (do r. 1980)

      80,00 Kč

      1:500 (od r. 1980)

      120,00 Kč

      1:2000

      80,00 Kč

      1:10000

      140,00 Kč

      1:15000 (do r. 1970)

      40,00 Kč

      1:25000

      90,00 Kč

      1:50000

      50,00 Kč

      1:2000 (rematrice)

      35,00 Kč

      1:25000 (mapové listy)

      120,00 Kč

      1:15000 (rejstřík ulic)

      400,00 Kč

       Technické nosiče

      Disketa

      9,00 Kč

      CD

      7,00 Kč

      Poštovné

      Dle tarifu poskytovatele poštovních služeb 

       

      Mimořádně rozsáhlé vyhledávání

      1 hodina

      180,00 Kč

       

    • 16. Seznam organizací

      Seznam organizací zřízených městským obvodem Poruba

        • 17. Výroční zprávy podle Zákona č. 106/1999 Sb.

           

          2013        2012        2011        2010        2009

          2008      2007      2006      2005       2004

          2003        2002

           

           

        • 18. Odpovědi na žádosti o informace podle Zákona č. 106/1999 Sb.


          2014               2013               2012               2011               2010

           

        • 19. Licenční smlouva podle § 46 a násl. autorského zákona

          Licenční smlouva není uzavřena.

           

        • II. Informace zveřejňované podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

          ---

        • III. Informace zveřejňované podle Zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů

          V souladu s ustanovením § 13 odst. 2 Zzákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění Zákona č. 216/2008 Sb., kterým se mění Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů,  každému, kdo má zájem nahlížet do registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě, udělí evidenční orgán (to je v případě Úřadu městského obvodu Poruba tajemník úřadu) uživatelské jméno a přístupové heslo do registru po vyplnění a ověření žádosti, která obsahuje:
          1. jméno žadatele,
          2. příjmení žadatele,
          3. datum narození žadatele,
          4. místo trvalého pobytu žadatele,
          5. adresu pro doručování.

          Platí, že sdělit třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě na centrální adrese prostřednictvím veřejné datové sítě je zakázáno.

          Evidenční orgán poskytne veškeré doklady vedené v registru o určitém veřejném funkcionáři na žádost orgánu příslušnému k řízení a rozhodování o porušení povinností podle tohoto zákona tímto veřejným funkcionářem.

          Veškeré údaje vedené v registru mohou být použity a dále zpracovávány pouze za účelem zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře. Zpracováním osobních údajů v registru nesmí být dotčena ochrana osobních údajů podle zvláštních právních předpisů.

        Autor: ovanet Poslední změna: Pátek 09.09.2011 12:51